~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

wtorek, 8 października 2013

Ciężki tydzień QWQ + czy robić unboxing?

Tak, tak zapewne nie tylko ja mam ciężki tydzień... właściwie to będą cztery dni w szkole. Dawno nie miałam tyle tego i to dodatkowo w tak krótkim czasie. No ale przejdę do rzeczy. Ostatnio zamówiłam pięć płyt i dodatkowo w ciągu 2-3 dni powinny przyjść dwie, które zamówiłam wcześniej. Na yt możecie znaleźć coś takiego jak unboxing, czyli po prostu rozpakowanie danej płyty, czy innych rzeczy by zobaczyć czy np. warto coś kupić. Zastanawiałam się czy nie zacząć tworzyć unboxing jednak problem w tym czy moja kamerka będzie działać, jeśli nie, postaram się znaleźć inny sposób. Dlaczego? Nie jestem pewna albo niedokładnie patrzyłam ale jak do tej pory widziałam tylko i wyłącznie unboxing w języku angielskim choć nie jestem w stanie na obecną chwilkę powiedzieć czy w swoich będę coś mówić to nadal miło jest zobaczyć tego typu filmik na yt, a mianowicie wykonany przez Polaka/Polkę. Płyty, które pojawią się u mnie w najbliższym czasie to:
VIXX - Super Hero
VIXX - Jekyll
B.A.P - Warrior
B.A.P - Stop It
Block B - Very Good
Block B - New Kids on the Block
BTS - O!RUL8,2?


jedłabym. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk