~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

niedziela, 15 września 2013

Mini zakątek Jelly ~^^~

Zapraszam do obejrzenia ciekawszych zakamarków mojego pokoiku ^^

Taka, moja, mała podpowiedź, większość płyt kupiłam za własne pieniążki, zarobione choć nie w typowej pracy przez zatrudnienie. Jeśli narzekasz, że nie masz środków by kupić wymarzoną płytę ( lub inne rzeczy ), znajdź jakieś mniej istotne dla Ciebie rzeczy i je sprzedaj :) Nawet jeśli bardzo coś lubisz. Nigdy nie myślałam, że będę w stanie sprzedać swoje mangi ale jednak to zrobiłam. Sprzedałam te, których liczba tomów jest duża i musiałabym na nie sporo przeznaczyć. Pozostawiłam te, które uznałam za najfajniejsze. Wyszukałam stare plakaty z mangi czy anime, przypinki nawet wychodzące poza tematykę Azji, książki i wszystko poszło na sprzedaż łącznie z lolicią ( tu nie jestem pewna) sukienką(sprzedaj też stare ciuszki, torebki wszystko co leży gdzieś zakurzone). I takim o to sposobem mogłam sobie zakupić około 10-12 płyt :) resztę dostałam na przypadkowe okazje. Zbieram je od marca/kwietnia 2013 roku.


Na górnej półce po prawej stronie stoją książki związane z tematyka Azji.


Od lewej: B.A.P - Crash, EXO - K - XOXO, EXO - GROWL, NU'EST - Hello, Block B - Blockbuster, 2PM - Grown, TEEN TOP - No.1, VIXX - ROCK UR BODY, SHINee - Dream Girl, BTS - 2COOL 4SKOOL , B1A4 - In The Wind, B.A.P - One Shot, EXO-K - Mama, B1A4 - What's happening?, 
VIXX - Hyde
Obecnie oczekuję na VIXX - Super Hero oraz VIXX - Jekyll.
Jutro zrobię przelew na B.A.P - Badman 
W przyszłości będę starała się powiększyć swoją kolekcję :)





Filetowy kurczaczek otrzymał imię Baro <3















Tutaj od lewej: Ravi(VIXX) i Ken (VIXX)

Robione własnoręcznie jako zwykłą ozdobę.


Dwie pierwsze półki to mangi, trzecia to książki, czwarta to książki i zeszyty z opowiadaniami i przy samej ziemi segregatory z rysunkami.


Om nom nom ciasteczkowy potwór.


Pudełeczko na pierdoły robione farbkami ^^


Troszkę tutaj naciapane, zwłaszcza jeśli chodzi o biurko no ale własnie w taki miejscu czuję się bardzo swobodnie.


Dodatkowo wszystkich, którzy  jeszcze nie widzieli zapraszam do obejrzenia i wysłuchania nowego utworu BTS jak i japońskiej wersji Warrior naszych królików - B.A.P

Bye bye ~~



3 komentarze:

  1. Wow, raj dla k-popowca :) Pozdrawiam, zakochałam się w tym blogu, więc już obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, chyba nie da się obserwować :( W takim razie zaznaczę sobie do zakładek z ulubionymi

    OdpowiedzUsuń

tried to walk