~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

piątek, 11 października 2013

Maseczka z kurkumy na szybko + fanart - V (BTS) + Kai (EXO)manga/anime/comics version

Wczoraj mama kupiła kurkumę. Troszku o niej słyszałam więc postanowiłam zrobić sobie z niej maseczkę na szybko, a mianowicie: łyżeczka kurkumy, miód oraz oliwa z oliwek. Choć brzmi to nieco ubogo to efekt był widoczny. Następnego dnia czułam się na tyle pewnie by idąc na miasto nie robić sobie makijażu, mimo tego, że widać u mnie niewielkie dziurki, uznałam, że skóra prezentuje się w miarę przyzwoicie, miała ładny kolor, wyglądała na zmatowioną, świeżą i była gładka. Dużo się mówi o tym, że kurkuma bardzo brudzi na kolor żółty. To fakt, robiąc maseczkę pobrudziłam sobie sweterek(na szczęście stary) i troszkę paznokcie ale poza tym gdy zmyłam ją tylko i wyłącznie wodą było to praktycznie niewidoczne, a gdy dodałam troszkę płynu, zniknęło w 100% Nie wiem jak by to się sprawdziło w innych przypadkach ale samą maseczkę bardzo polecam ^^ 

Dodatkowo, bo dawno nie wrzucałam nowych rysunków: 

fanart V


Kai - manga/anime/comics version




Oficjalnie posiadam nowy telefon <3
yay 
przyszły też płyty VIXX <3
yay
kamerka się zbuntowała...
zdecydowanie nie yay. 




2 komentarze:

  1. Moja cera coś ostatnio się buntuje, ale z pewnością wypróbuję tą maseczkę ; 3 a fanart z V jest piękny *^* ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jestem zalogowana, ano widzisz ja robiłam maseczkę na czole z oby przed wybrudzeniem bo mam grzywkę ale nic takiego się nie stało, zawsze możesz wypróbować to w niej widocznym miejscu jak np. na brodzie tak ociupinkę. to jest taka maseczka na szybko na necie są bardziej skomplikowane przepisy np. zamiennie zamiast miody możesz użyć jogurtu naturalnego. ale niestety jestem zbyt leniwa by zajmować się bardziej skomplikowanymi przepisami ^^ choć pisze się, że robi się to z jednej łyżeczki mi z tej jednej łyżeczki starczyło tego na dwa razy. :D dzięki śliczne, cieszę że rysunek się podoba następnym razem zapewne powrzucam kilka nowych z chanyeol oraz może coś innego jeszcze wygrzebię ;) pozdrawiam ^^
      Jelly.

      Usuń

tried to walk