~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

środa, 10 lipca 2013

I'M MENTAL BREAKER AWOOOO~~


Tak, tak Wasza ciocia Voi się troszku opieprzała.
Ale w sumie zastanawiam się... co z tego? Skoro i tak mało kto czytał te  notki i czytać będzie. Nie będę wracała do tego co już było. Czy to jeśli chodzi o nowe zespoły czy piosenki, MV itp. noooo... jednak muszę szepnąć o BTS gdyż już są na liście moich ulubionych zespołów ;) cudeńka wy jedne. Jakby B.A.P wraz z Block B postanowili spłodzić dziecko i ta-dah! jest BTS. Choć nie mówię, że BTS kopiuje ich styl itd. to jest to taka mała mieszanka wybuchowa o sile bum w Czarnobylu :D Znowu zmienił się wygląd bloga, poprzedni był zbyt radosny, teraz jest spokojniej. Mam kilka nowych rysunków jednak skleję wszystko w filmiku i możne wstawię. Dziś wydłubałam ostanie pieniążki na płyty, na razie czekać będę na ostatnią płytę Teen Top od mamusi, na BlockBuster od Block B, od znajomej, na EXO-Mama od znajomej, a sama sprawię sobie BTS, Nu'est - Hello, Shinee - Dream Girl i 2PM - Grown wersje A, a później jeszcze inne i inne. Musiałam posprzedawać mangi by mieć pieniążki :< choć i tak muszę dokupić kilka brakujących tomików. I plecaczek Q^Q Troszku wydatków będzie ale jestem dobrej myśli, nadal mam do zaniesienia mangi  i odebranie kilku zł.  Fighting ~~ AH ! zapomniałabym! Zmienią sposób puszczania piosenek na blogu. Zależnie od swojego gustu będę wybierała kila, które będą lecieć przez określony czas, następnie je zmienię, gdyż kilka linków się popsuło i teraz trudno to ogarnąć. Usunę więc wszystkie i wrzucę coś skromnego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk