~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

sobota, 25 maja 2013

Wszystko i nic.

Dokładnie tak jak w tytule. Wszystko i nic. Nie mam sił pisać jakiejś bardziej sensownej notki. Dobrze wiemy o wielkich wydarzeniach jak chociażby nowe piosenki od 2PM, wielkie wejście LC9 i oczywiście powrót EXO... nie chcę nikogo urazić ale... ale czy tylko ja popłakałam się ze śmiechu gdy zobaczyłam teaser? :D Oczywiście bardzo się cieszę ale to nie zmienia faktu, że niektóre urywki są zabawne, a momentami bardzo tandetne. Naprawdę? Te czerwone oczy były konieczne? Plus do tego  taka zapowiedź i szkolne zdjęcia nie trzymają się kupy. Nie wiem jak to się ze sobą wiąże, mam nadzieję tylko, że warto było czekać. 
A tutaj nowy rysunek: Luhan. 


pozdrawiam <3 




2 komentarze:

  1. nie tylko ty :) ale piosenka jest. wszystko w porządku. już... dopóki nie przeczytasz tłumaczenia hehehe :P
    [jak coś to ja bardzo lubię exo]

    czemu blogspot, a nie świątynia kpopu - tumblr?
    ta pandzioszka jest taka słodka, ze nie mogę. to twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ni moja pandzia :< niestety :<
      a tumblr? bo wlazłam raz na niego i nie ogarnęłam xD

      Usuń

tried to walk