~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

czwartek, 9 maja 2013

sexy Daehyun - mam dziś dobry humor + 2PM

Mam dziś dość dobry humor.  Choć muszę przyznać, że faceci, którzy są napakowani(bez przesady) wyglądają sexy są też i Ci, którzy tego w ogóle nie potrzebują, a wręcz czasami pasuje im taka delikatniejsza budowa ciała. Nie jakieś chucherka jednak... no właśnie takim jak dla mnie przykładem jest Daehyun. Gdy przeglądałam zdjęcia ze znajomą jedyne co wyszło z jej ust ( uwaga, nie jest wielką fanką B.A.P po prostu jak coś puszczę to jej nie przeszkadza) było: ,, Ale ciało...'' <3 i to właśnie po zobaczeniu tego gifu.

Delektujcie się tym powoli kekeke~~


yup. piękne.

No, przeżyłam szok, sporo czasu minęło odkąd ostatnim razem widzieliśmy 2PM i teraz powrócili. Choć utwór nie należy do tych, które pokochałam całym serduchem, musiałam się do niego przyzwyczaić,  to bardzo się cieszę. Czułam, że się rozpływam gdy zobaczyłam Junho. Super włosy ziom!... no w ogóle tak mrau~~ Wooyoung w płaszczyku, ładnie wygląda, i Nichkhun - mniam. Reszta oczywiście, również ale oni szczególnie rzucili mi się  w oczy... może, bo to moje biasy kekeke~~ choć w takim wypadku powinien tu być jeszcze Chansung, a nie jest. Podoba mi się taniec, utwór przyjemny jednak teledysk? Nie. Nie przypadł mi do gustu. 



Jeśli nie zrozumieliście teledysku B1A4 to wytłumaczę to w następnej notce, pewnie i tak nikt nie odpisze więc może to zrobię, a może nie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk