~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

wtorek, 7 maja 2013

[MV] B1A4 - What's Happening? - spazm


A se dziś spazmowałam! 
Nie jestem w stanie napisać nic konstruktywnego na temat tego MV, jest cudowne! Chłopcy, brzmicie i wyglądacie nieziemsko. Choć moim biasem z B1A4 jest kochany Lisek~~ tak teraz szczególną uwagę zwracałam na Baro. Osobiście wolę go w jaśniejszych włosach, zwłaszcza w pięknym miksie różu i kilku innych kolorów, w tym wypadku pomimo czerni prezentuje się czarująco(już brak mi określeń) + jego bogata mimika twarzy mnie po prostu rozwalała, tak jak jego zachowanie + partie w piosence. Moment kiedy czepia się... męskiej wersji lalki? Nie wiem co to jest ale tak czy siak jest rozwalający. Kolejnym co zdobyło moje serce jest kwestia wypowiadana przez Gongchana. Gdybyście tylko słyszeli mój krzyk pomieszany z takim rozczulającym ''awww'' .O i  zapomniałabym o CNU pod koniec, niesamowicie wygląda. Chodzi mi tu o dosłownie ostatnie sceny. Kurcze, piszę co mi tylko przychodzi do głowy. Lisku, Kaczuszko, cudowni Wy, też macie się czym chwalić. Ślicznoty jedne. Choć... jak ostatnim razem pisałam  by Baro zmienił kolor czupryny tak proszę tym razem Ciebie, Sandeul xD Naprawdę, nie jestem w stanie ubrać to w słowa. Spazzzzmmmmm ~ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk