~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

poniedziałek, 6 maja 2013

Comeback B1A4 - tup, tup, tup... już dziś! + ,,She is WOW ''


Choć tak naprawdę zawsze zachowuję się w miarę spokojnie(pomijając np. B.A.P), wiecie nie chodzę po ścianach. Teraz, wygląda to nieco inaczej. I zapewne cichutko spędziłabym ten dzień w domu, a tak idę uzbroić się w smaczne jedzonko i zobaczyć to co tym razem ma dla nas B1A4. Szczerze to nawet nie wiem o której godzinie ma nastąpić wstawienie MV ^^'', a może już przegapiłam ten moment? O_O Nie... a możne jednak? O_ O Poczekamy, zobaczymy, czyli kiedy znajomi zaczną spamić linkiem na fb. Wracając do tego, spokojnego czytania, to właśnie od moich kochanych zagranicznych przyjaciół udzielił mi się taki nastrój. W normalym wypadku ten post nigdy by nie powstał. Więc B1A4 hwaiting~~! <3 Zapraszam do obejrzenia cudnych zdjęć z sesji do nowego albumu. Są dobrej jakości i uważam, że bardzo dobrze nadają się na tapetę. Tutaj link:  http://mijinpark.com/b1a4#
I Baro, proszę ja Ciebie, wracaj do jasnych włosów...
Co sądzicie o nowej dramie ,,She is WOW''?, osobiście, choć są to początkowe odcinki, jestem zadowolona. Nie jest to, może drama, która chwyci moje serducho ale wydaje się miła i przyjemna.  I ludzie przecie tam jest nasz Lisek z B1A4 ~~ Jak na razie to tyle. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk