~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

piątek, 3 maja 2013

4minute - what's your name [mv] + fanart - D.O - fail


Przyznaję się jak do tej pory trzymałam się z dala od zespołu, tak teraz myślę, że zmieniłam zdanie. Może nawet zostanę ich fanką? Kto wie? Utwór bardzo mi się podoba... jest chwytliwy, taniec również pozytywnie. Zarówno wygląd dziewczyn jak i miejsca w MV troszkę przypominają mi ,,I Got A Boy'' - Girls' Generation w połączeniu z ,,Ice Cream'' - Hyuna. Co nie zmienia faktu, że genialnie się prezentują. Jedynym do czego bym się przyczepiła jest motyw z zombiakami, a tak to na + 




Ta tara raaaa~~ Nowy rysunek. Co prawda skopałam ale nadal mi się podoba ^^
fanart - D.O


A teraz idę dalej rozkoszować się wolnym czasem... i posprzątać ten burdel w domu po wczorajszym towarzyskim spotkaniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk