~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

wtorek, 11 marca 2014

please, can you help me? it's simple / proszę, czy możesz mi pomóc? to proste.

Kochani, widzicie biorę udział w małym losowaniu. Tak się złożyło, że jeśli chodzi o losowanie płyty znajduję się na miejscu 13 dopiero, jednak jeśli chodzi o zdjęcia na miejscu 5~! Postanowiłam skupić się teraz wyłącznie na losowaniu ze zdjęciami. Jak widać jestem bardzo blisko, jednak bez waszej pomocy nie dam rady podskoczyć wyżej. By zwiększyć szanse: liczą się wejścia w link, który zaraz podam. Naprawdę niewiele brakuje i choć wiele ludzi ( którym jestem bardzo wdzięczna) pomogło mi jak się okazuje jest to za mało. Przepraszam, nie chcę być nie miła czy też sprawiać problemy jednak... bardzo mi zależy więc chwytam się wszystkiego, mam też cichą nadzieję na małe(i ponowne wsparcie) wsparcie. To tylko sekundka. Wystarczy kliknąć i zaczekać do załadowania strony i to wszystko. Można klikać codziennie, a mi przyda się zastrzyk waszej mocy. 

Hi, my friends, can I ask about help? This is first time when I take part of event, can you help me ? You have to just click on the link and wait for the page to load, that will be big help for me, and this is all it's really simple. I just want to try :< I do not want to be a burden and sorry for my enlish ^^'' I'm at 5 place sooo I'm really close but still I need more power. You can click at it every day. Thank you :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk