~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

sobota, 28 grudnia 2013

Przemyślenia + fanart(s) + oryginalne prace



Gdzieś musiałam o tym napisać... akurat to chyba dobre miejsce. Widzicie pewna osóbka zapowiedziała mi jakiś czas temu, że jeśli będę marudzić to będzie gryzła mnie w głowę ;) heh, więc... Właściwie od dłuższego czasu zaczęłam się nad tym zastanawiać. Z każdym moim kolejnym rysunkiem czuję, że stanęłam, a nawet zaczęłam się cofać. Co by tu wymyślić? Co mam teraz zrobić by ich zaskoczyć? Nadal pracuję nad tym by się rozwijać, oczywiście we własnym tempie i sposobami, które wydają mi się najodpowiedniejsze ponieważ chcę czerpać z tego radość i tak też właśnie robię. Tylko, że to troszeczkę smutne gdy mało osób zwraca na to uwagę i jest ich coraz mniej. Oczywiście tworzę dla siebie ale miło jest zawsze wiedzieć, że się kogoś zaskoczyło, stworzyło coś co wpasowało się w jego gust. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkich da się zadowolić jednak nadal wywołuje to jakieś ukłucie w serduchu. Ostatnio rysuje dużo portretów i do tego Azjatów jednak czasami uda mi się coś tam skrobnąć w mangowym stylu. Nadal chciałabym... hmmm ... szkolić się w tym bardziej realistycznym stylu ale każde moje prace wydają się być do siebie podobne.Osobiście jestem zadowolona z tego co potrafię nabazgrać i mam nadzieję, że znajdą się tacy co to również docenią ~~! ^^
Fighting~~!
Więc na dzisiaj przygotowałam kilka nowych prac tatarara~~!: 

fanart - Jungkook ( BTS )



fanart - Donghae ( Super Junior) 


fanart - D.O ( EXO )


fanart - Bang Yong Guk ( B.A.P )

Gokudera ( Katekyo Hitman Reborn) - chibi + kartki 



Voodoo Doll 


3.6.5


My OC - Alice Rossi ( Karneval )



Tutaj też link do ( filmiku) ogólnego zbioru nowych prac:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk