~ ^ ^ ~

~ ^ ^ ~

I remember

sobota, 16 listopada 2013

niezapomniane piosenki - drama


Od pewnego czasu po głowie chodzą mi piosenki, które zdobiły dramy czy anime. Skupię się jednak na utworach, które zostawiły trwały ślad w mym sercu. Za każdym razem gdy tylko słyszę pierwsze dźwięki, opanowuje mnie pewien stan melancholii, niosąc ze sobą sentyment i wprowadzając mnie w świat, o którym zapomniałam czy też nie był odwiedzany przez mą osobę, przez dłuższy okres czasu. Te piosenki potrafią sprawić bym miała ochotę rozbeczeć się jak małe dziecko, niektóre z nich wprawiają mnie w dobry nastrój, każda z nich wprowadza ten typowy dla danej dramy klimat, a przed oczami... mam niezapomniane sceny danej produkcji, momenty będące wręcz kanonem. Zapraszam do zapoznania się z kilkoma utworami, które zapadły w mej pamięci. 
Kojarzone zapewne przez wszystkich, pochodzące z dramy...

~~ Boys Over Flowers: 




W głowie wciąż mam ten moment gdy chłopcy szykują się do szkoły, a potem ta-dah! Ich wielkie wejście. 

~~ You Are My Pet: :



                                Przysięgam  nie potrafię przestać się uśmiechać słysząc te piosenki.

~~ Paradise Kiss: 




Choć troszku czasu minęło, pamiętam dokładnie początek tej dramy  oraz scenę ''finałową'' :)

~~ Hanazakari No Kimitachi E:

 

Jedna z moich pierwszych pozycji, a więc teraz czas na jej koreański odpowiednik.

~~ For You In Full Blossom:

 

Gdy tylko nastawał moment zatrzymania akcji w dramie i leciał ten utwór, dosłownie za każdym razem ryczałam i czułam podekscytowanie. Genialna piosenka, niesamowicie mi się podoba. 

~~ Dream High 1:



Tak właściwie, to wrzuciłam tylko dwa moje ulubione utwory z tej dramy jednak jest ona pełna zachwycających nut.

~~ You Are Beautiful:




Również ta seria obfituje w same smakowite kąski :)

~~ 200 Pounts Beauty: 


Ten film jest uwielbiany przez moją przyjaciółkę i to właśnie on mimo tego, że dziewczyna trzyma się z dala od k-popu przekonał ją do obejrzenia ze mną kilku dram jak np. Dream High czy Youre Beautiful. 

~~ Heartstrings: 


Choć serial mi się nie podobał to piosenka zawsze wprowadza mnie w dobry nastrój, idealna na słoneczny, piękny dzień i chwilkę relaksu.

~~ Personal Taste:


~~ Yamato Nadeshiko Shichi Henge:


~~ Nana:





Zapewne wiele teraz ominęłam, jednak widnieje tu część utworów, do których przyjemnie jest wrócić. Kolejność przypadkowa.
Do napisania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tried to walk